Indoorseizoen

Ze verzinnen steeds gekkere dingen om op te vallen… zou het hier door zijn gekomen?
https://www.kampeerzaken.nl/elektrische-nissan-ariya-trotsee…

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Fijn! Dan hebben ze wel iets gedaan vannacht want gisteren was echt net straciatella haha.

Wij gaan 15/16 juni het hele weekend. Dochter gaat mee doen aan de slalomwedstrijd daar. Zo leuk!

LoveToSki op 11 mei 2024 13:15

Zien we elkaar dan in Landgraaf @LoveToSki ! Ik ben er dan ook op Za én Zo!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Fijn! Dan hebben ze wel iets gedaan vannacht want gisteren was echt net straciatella haha.

Wij gaan 15/16 juni het hele weekend. Dochter gaat mee doen aan de slalomwedstrijd daar. Zo leuk!

LoveToSki op 11 mei 2024 13:15

Zien we elkaar dan in Landgraaf @LoveToSki ! Ik ben er dan ook op Za én Zo!

Nick_Lobe op 11 mei 2024 16:41

Leuk! Tijd voor koffie allicht tussendoor ergens 😄

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Ze verzinnen steeds gekkere dingen om op te vallen… zou het hier door zijn gekomen?
https://www.kampeerzaken.nl/elektrische-nissan-ariya-trotsee…

Snowball op 11 mei 2024 14:20

Ok dat is wel weer een stunt inderdaad

Maar het officiële verhaal is onervaren pustebullyrijders
Die te ver afgeschraapt hebben dus de hele onderlaag hebben meegetrokken

Ze verzinnen steeds gekkere dingen om op te vallen… zou het hier door zijn gekomen?
https://www.kampeerzaken.nl/elektrische-nissan-ariya-trotsee…

Snowball op 11 mei 2024 14:20

Ok dat is wel weer een stunt inderdaad

Maar het officiële verhaal is onervaren pustebullyrijders
Die te ver afgeschraapt hebben dus de hele onderlaag hebben meegetrokken

LoveToBoard op 11 mei 2024 18:46

Dat is eigenlijk een nog ergere reden. 🙈

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

En ik lees dat artikel en denk 68%? Zo steil is t niet toch? 😂

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

En ik lees dat artikel en denk 68%? Zo steil is t niet toch? 😂

LoveToSki op 11 mei 2024 23:33

Ze hadden de app al aanstaan toen ze de trap naar de piste opliepen 🤣

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

En ik lees dat artikel en denk 68%? Zo steil is t niet toch? 😂

LoveToSki op 11 mei 2024 23:33

Nog geen 20% zelfs. Maar het hele artikel staat bol van de onzin.

Fijn! Dan hebben ze wel iets gedaan vannacht want gisteren was echt net straciatella haha.

Wij gaan 15/16 juni het hele weekend. Dochter gaat mee doen aan de slalomwedstrijd daar. Zo leuk!

LoveToSki op 11 mei 2024 13:15

Zien we elkaar dan in Landgraaf @LoveToSki ! Ik ben er dan ook op Za én Zo!

Nick_Lobe op 11 mei 2024 16:41

Ik ben er ook 2 dagen… mijn kids skiën dan de freestyle tour…

Fijn! Dan hebben ze wel iets gedaan vannacht want gisteren was echt net straciatella haha.

Wij gaan 15/16 juni het hele weekend. Dochter gaat mee doen aan de slalomwedstrijd daar. Zo leuk!

LoveToSki op 11 mei 2024 13:15

Zien we elkaar dan in Landgraaf @LoveToSki ! Ik ben er dan ook op Za én Zo!

Nick_Lobe op 11 mei 2024 16:41

Ik ben er ook 2 dagen… mijn kids skiën dan de freestyle tour…

Jillcrijns op 13 mei 2024 22:08

Druk weekend blijkbaar met activiteiten. En dat terwijl volgens de website piste 2 dan in onderhoud en gesloten is.

null

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Piste 2 zal net als vorig jaar wel met de franse slag gaan, dus niet helemaal kaal maar alleen bijsneeuwen. Die is echt al in geen jaren mooi geprept geweest.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Zoetermeer is de hele dag al top en zo rustig! Genieten met mn nieuwe ski’s 🎿⛷️

null
null

*bericht bewerkt door LoveToSki op 17 mei 2024 17:42

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Zoetermeer is de hele dag al top en zo rustig! Genieten met mn nieuwe ski’s 🎿⛷️

null
null

LoveToSki op 17 mei 2024 17:27

Gisterenavond ook prima te doen.
Het zijn de betere maanden nu met minder drukte op de indoor pistes.

Ben je er gewoon de hele dag vandaag?!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Zoetermeer is de hele dag al top en zo rustig! Genieten met mn nieuwe ski’s 🎿⛷️

null
null

LoveToSki op 17 mei 2024 17:27

Gisterenavond ook prima te doen.
Het zijn de betere maanden nu met minder drukte op de indoor pistes.

Ben je er gewoon de hele dag vandaag?!

Nick_Lobe op 17 mei 2024 18:40

Waren er tot 18:00 - dochter had studiedag! Hele dag door max 8 man op piste 3, en we waren de enigen in het funpark. Heerlijk!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Zoetermeer is de hele dag al top en zo rustig! Genieten met mn nieuwe ski’s 🎿⛷️

null
null

LoveToSki op 17 mei 2024 17:27

Gisterenavond ook prima te doen.
Het zijn de betere maanden nu met minder drukte op de indoor pistes.

Ben je er gewoon de hele dag vandaag?!

Nick_Lobe op 17 mei 2024 18:40

Waren er tot 18:00 - dochter had studiedag! Hele dag door max 8 man op piste 3, en we waren de enigen in het funpark. Heerlijk!

LoveToSki op 17 mei 2024 23:02

Zo’n studiedag wil ik ook wel 🥳⛷️🤣

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

null
null

Weekend Zeeuws-Vlaanderen. Dan kun je SnowWorld Terneuzen natuurlijk niet overslaan. We hadden de piste nagenoeg voor onszelf. Geweldige sneeuw kwaliteit weer. Smalle strook buckles aangelegd. Breed en groot funpark. Er bleef genoeg piste over om lekker 2 uur te skiën. Als je in de buurt bent echt een aanrader!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

null
null

Weekend Zeeuws-Vlaanderen. Dan kun je SnowWorld Terneuzen natuurlijk niet overslaan. We hadden de piste nagenoeg voor onszelf. Geweldige sneeuw kwaliteit weer. Smalle strook buckles aangelegd. Breed en groot funpark. Er bleef genoeg piste over om lekker 2 uur te skiën. Als je in de buurt bent echt een aanrader!

Nick_Lobe op 19 mei 2024 14:49

Ziet er goed uit!

De sneeuwkwaliteit is hier altijd goed en je hebt een leuke funpark en bandenparcours. De piste zelf is aan de smalle kant vgl met andere sneeuwhallen maar ook wij komen hier graag

Vind de piste in Zoetermeer vandaag minder, veel diepe sporen en hopig. Maar, het is Para Snow Day en wat een waanzinnige ochtend tot nu toe vol toppers die zich niet laten beperken. Heel veel respect voor! En heel inspirerend!

*bericht bewerkt door LoveToSki op 25 mei 2024 12:27

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

zijn er nou mensen die hier echt van genieten? Een indoorhal? binnen 5 seconden sta je weer beneden en het is echt niet zo dat je techniek hier verbetert of je conditie… Ik vraag me af wat nou echt de pret is van een indoorhal, vooral in de zomer. Is het niet gewoon accepteren dat het seizoen voorbij is en wachten tot het seizoen weer begint. Ben in Neuss, Bottrop en landgraaf geweest, de ene nog vreselijker dan de andere. Als je nog nooit op de latten hebt gestaan zou het ongetwijfeld leuk zijn, maar die mensen ga je er niet vinden in de zomer

Hoe Hoger Hoe Beter

Indoor kan je prima techniek trainen. Ja, de runs zijn kort. Maar dat wil niet zeggen dat je niets kan. Je moet alleen zelf een duidelijk beeld hebben van wat je wil trainen, het liefst een trainer of groepje om je ook feedback te geven, een clinic doen. Kan echt behoorlijk zinnig zijn.

Je moet alleen niet gaan voor het maken van kilometers of zo. Je moet dan echt functioneel aan de gang. Als je dat niet leuk vindt, moet je niet gaan.

Een amateur is gewoon een liefhebber

Ik heb deze zaterdag 2 uur techniektraining, 1 op 1. Ik gebruik skieen jaarrond als alternatief voor de sportschool. Werkt prima! Dochter traint elke week met een groep.

Ja de runs zijn kort, maar het gaat mij niet om zo hard mogelijk omlaag (ok soms wel) maar vooral om techniek en nieuwe dingen leren (snowboarden, funpark).

Voor mij is het ski-jaar niet alleen in de winter. Juist in de zomer tref je goede omstandigheden en goede medewintersporters in de hallen.

*bericht bewerkt door LoveToSki op 28 mei 2024 13:07

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Mooie gelegenheid om verschillende ski’s te proberen. Zoetermeer vind ik best aardig, met ook altijd meerdere omstandigheden. Zo is het naast de sleeplift mooi hobbelig.

zijn er nou mensen die hier echt van genieten? Een indoorhal? binnen 5 seconden sta je weer beneden en het is echt niet zo dat je techniek hier verbetert of je conditie… Ik vraag me af wat nou echt de pret is van een indoorhal, vooral in de zomer. Is het niet gewoon accepteren dat het seizoen voorbij is en wachten tot het seizoen weer begint. Ben in Neuss, Bottrop en landgraaf geweest, de ene nog vreselijker dan de andere. Als je nog nooit op de latten hebt gestaan zou het ongetwijfeld leuk zijn, maar die mensen ga je er niet vinden in de zomer

koenlam1 op 28 mei 2024 09:53

Genoeg mensen die hier van genieten

Je argument kan je vrij breed toepassen, ik kan zo nog wel een paar sporten bedenken

Er zijn ook mensen die in de sportschool op een looprad gaan staan terwijl je buiten in de natuur kan lopen en eens wat anders ziet dan een muur met een reclame over sportbidons.

Of met dood gewicht gaan zeulen terwijl ze ook gewoon de zolder even op kunnen ruimen.

Heel makkelijk om de nadelen van iets te zien en lekker te zeuren, maar het is aan ieder wat ie er uit haalt toch

Ik sta bijna wekelijks in de skihal, ik maak mijn rondjes en ik vermaak me prima. Ik test een keer mijn techniek, de andere keer test ik skies/boards, en zo af en toe trekt mijn dochter me de stuntpiste op. Ik wissel skieen af met boarden en er is nog genoeg te leren. Ik kan me veel saaiere dingen bedenken om te doen

Ik ben ook zon gek die in een sportschool in een snikhete hal aan dood gewicht zit te zeulen omdat ik dan een voldaan gevoel krijg. De zolder moet nog steeds opgeruimd worden overigens…

Op een hamsterrad loop ik niet maar ieder zijn ding. Mij hoor je er niet over.

*bericht bewerkt door LoveToBoard op 28 mei 2024 20:50

@LoveToBoard ik ga liever ski/board dan dat ik onze zolder opruim 😂

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

2x in de week, 1x techniek, 1x palen, gewoon lekker. Daarnaast liefst buiten met andere sporten bezig 😂

Edwin van Riel

zijn er nou mensen die hier echt van genieten? Een indoorhal? binnen 5 seconden sta je weer beneden en het is echt niet zo dat je techniek hier verbetert of je conditie… Ik vraag me af wat nou echt de pret is van een indoorhal, vooral in de zomer. Is het niet gewoon accepteren dat het seizoen voorbij is en wachten tot het seizoen weer begint. Ben in Neuss, Bottrop en landgraaf geweest, de ene nog vreselijker dan de andere. Als je nog nooit op de latten hebt gestaan zou het ongetwijfeld leuk zijn, maar die mensen ga je er niet vinden in de zomer

koenlam1 op 28 mei 2024 09:53

Het gaat niet om verbetering, maar gewoon bijhouden. Door gewoon regelmatig te gaan.

Natuurlijk is het minder leuk dan skiën in de bergen. Net zoals tennis op een tennisbaan leuker is dan tegen een muurtje slaan.

Vooral de zomer heeft meerwaarde. Lekker rustig. Dus wat dat betreft: fijn dat jij wegblijft. ;)

Ik heb zondag weer les in Landgraaf
2x een uurtje

Ik vraag me af wanneer het onderhoud aan piste 1 in Landgraaf gereed is en wanneer onderhoud aan piste 2 begint (had al gestart moeten zijn). Sneeuwkwaliteit van piste 2 is slecht, ook volgens de skileraren.

Reactie Snowworld:

Wat leuk dat je wilt komen skiën, echter heeft Piste 1 wat vertraging opgelopen omtrent het onderhoud. Piste 1 zal daarentegen gedeeltelijk open zijn, Piste 2 is wel geheel geopend.

Fischer progressor F18 167 / Tecnica mach MV 100

Ze zullen 2 wel weer vergeten dit jaar. Zoals altijd.

1 moet over 2 weken wel klaar zijn ivm de Club Snowworld wedstrijden.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

In Zoetermeer zag ik dat piste 3 van half juli tot eind augustus in onderhoud is. Duurt dat altijd zo lang?

Een amateur is gewoon een liefhebber

Plaats een reactie